طلاوجواهر وارز. دلار یورو

درآمد ازطلاوجواهر وارزدیجیتال

طلاوجواهر وارز. دلار یورو

درآمد ازطلاوجواهر وارزدیجیتال

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

شما با چند آموزش ساده میتوانید از اینترنت با استخراج بیتکوین ارز مجازی درآمد داشته باشید

البته شما برای انتقال بیتکوین خودتون از سایت مورد نظر احتیاج به یه کیف پول دارید که میتونید در سایت بلاکجین ثبت نام کنید . که اونرو هم بهتون آموزش میدم ..البته فعلا نمیخوام سردرگمتون کنم اول وارد این سایت بشیم وثبت نام کنیم و شروع به استخراج و زیرمجموعه گیری بکنیم تا بعد ثبت نام بلاکجین یا کیف پولتون رو هم آموزش میدم.
اولین کاری که باید انجام دهید باید کامپیوتر یا لپ تاب داشته باشید (گوشی نمیشه)

خب برای شروع وارد سایت موردنظر شوید.لینک
بعد از کلیک کردن وارد این صفحه میشوید

 
خب حتما باید ثبت نام کنید تا بیتکوین دریافتیتون از بین نره .. حالا یا میتونید با حساب گوگل  وارد این سایت بشید یا میتونید با ایمیلتون یا جیمیلتون وارد بشید یادتون باشه که ایمیل درست بدید که لینک فعالسازی ارسال میکنه به حساب ایمیل یا جیمیلتون ..

در این سایت کار خاصی نیاز نیست انجام دهید افزردنه را دانلود کنید خودش بهتون میگه دانلود کردید فایرفاکس یا گوگل کروم  خودش کار  را برای شما انجام میدهد هر ده دقیقه خودش بروز میشود

نکته مهم

برای این درامدتون به یک الی سه میلیون در ماه برسه فقط کافیه ده نفر  رو با لینک خودتون وارد این سایت کنید اون ده نفر هم برن خودشون برای خودشون دعوت کنن تا زود تر بتونن برداشت کنن

نکته دوم

  شما حداقل برداشت بیت کویین0.00004  هست این مبلغ رسید میتونید برداشت کنید .برای برداشت بیت کویین و ارسال ان به کیف پول تبدیل کردن به پول ایران .



۰ نظر ۱۸ خرداد ۹۷ ، ۰۰:۰۰
مهدی قدیانی